Bara att kämpa på

Det är som att jag har fått en pyspunka. Efter Valborg nån gång så har min energi sakta men säkert börjat ta slut. Asså nu menar jag inte på något allvarligt, gå in u väggen ta slut utan mer ork till att hitta på saker och plugga. Min kropp och huvud bara skriker efter sommarlov! Få en lugn period då jag kan ta det lugnt och inte känna någon stress. Gud va det behövs. Det är ju kul och plugga och så men ibland blir det lite mycket. En av de sakerna som jag älskar med mitt liv just nu är att jag aldrig behöver ha tråkigt. Det gör dock att det blir svårt att tacka nej till saker och bara ta det lugnt med jämna mellanrum. Nu på sista tiden har det varit lite för mycket och nu kom pyspunkan. Jag får hets pumpa däcket lite varje dag till sista tentan och sen då jävlar ska det njutas. Puss och kram!

Kommentera här: