Jag måste bara....

 
.... dela med mig av den grymma middag! Den senaste tiden har jag och Aron ätit så galet bra! Mycket grönsaker, hel del vegetariskt, mycket frukt och lite skit. Jag har nu som regel att jag får äta godis och sånt en dag i veckan. Jag har gått tillbaka till det där lördagsgodis tänket. Dels för att det blir såååååå sjukt mycket godare! I fredags bakade vi en äppelpaj och hade vaniljsås till och det var så galet gott. Sen är det ju också bra för kroppen att inte hälla i sig allt för mycket socker. Jag känner att jag är piggare när jag äter bra och tränar. Så nu ska jag hålla i det här och inte falla tillbaka.
 
Sen kan jag tipsa om de där biffarna, sjukt enkla och goda.
 
Riv typ 2 morötter 
köttfärs
2 ägg
ströbröd
lite spiskummin
fetaost
salt och peppar
 
bara att he ihop allt och steka!
 

Kommentera här: