En lista i brist på annat

NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR?

Oj, den här var på riktig svår. Det var länge sen jag grät. Tror det var i Torsby för några helger sen då jag åkte en tävling och det gick riktigt dåligt. Var så arg och besviken.

 TRE SAKER DU AVSKYR:

  • Känslan jag ibland får när jag är rastlös och samtidigt orkar jag inte göra nått.
  • Att jag helt seriöst fick be Aron komma och möta mig på väg hem från festen för att jag var rädd att gå själv hem……
  • Ringa till personer jag inte känner.

HUR VAR DU I SKOLAN?

Beror på vilken period det gäller. När jag var liten låg jag alltid först och jobbade stenhårt på lektionerna. Sen under högstadiet och gymnasiet ansträngde jag mig inte lika hårt men skickade alltid in i tid och fick hyffsade betyg. Nu pluggar jag som en galning!

VAD BLIR DU STRESSAD AV?

När jag har för mycket fritid och ingenting planerat. Vill alltid ha något att längta till eller något som händer. Jag kan dock bli stressad när jag planerar in för mycket. Det är en jäkla balansgång att vara mig, haha.

TRE SAKER DU ÄLSKAR:

  1.  Fint väder
  2. Äppelpaj och vaniljsås
  3. Musik

EN SITUATION SOM DU TYCKER ÄR JOBBIG / PINSAM:

När jag är själv med någon och så uppstår det sån där jobbig tystnad och ingen har något vettigt/kul att säga. Ååå Hatar det!! 

NÄR KÄNNER DU DIG SOM VACKRAST?

På sommaren efter jag har tränat och duschat!

VAD SKRATTADE DU SENAST ÅT?

Klipp med Adele på youtube. Hon verkar så galet skön!

NÅGOT DU FUNDERAT MYCKET ÖVER?

Vilken färg jag vill ha i sovrummet…..  

TRE SAKER DU ÄR RÄDD FÖR:

  1. fiskmåsar
  2. skator
  3. Allt med vingar 

ETT YRKE DU TROR DU SKULLE VARA DÅLIG PÅ:

Bröllopskoordinator.

 SLUTLIGEN, ETT YRKE DU TROR ATT DU SKULLE VARA BRA PÅ:

Förhoppningsvis UX:are ;)

Kommentera här: