Klantarsel

Jag har blivit så fruktansvärd snål på sistone. Både på gott och ont. Jag är även fruktansvärt klantig. Dessa två egenskaper skär sig lite mot varandra. Ett exempel är när jag för  några veckor sedan tränade med min mobil i vätskebältet. Halvvägs igenom passet började det regna..... Resultatet blev en inte så fungerande mobil.... Jag fick då låna en av Arons gamla och den lyckades jag få batteriet att svälla upp i så att baksidan på iphonen ramlade av. Min mobil hade vid det här laget lyckats repa sig men batteritiden var nu ca 4 h och allt laggade. Snål som jag är vägrar jag köpa en ny. Men idag ändrade jag på det. Insåg att det här funkar inte i längden. Så nu längtar jag efter att få min nya älskling på posten och den här gången ska jag ta hand om min mobil!
 

Kommentera här: