Sammanfattning 2015

Då var det dags för en årsresumé och vilket år det varit! Om jag skulle sammanfatta det med tre ord så skulle det vara nästintill omöjligt så därför tänkte jag i bilder och text gå igenom åretshöjdpunkter!
 
 
Det blev en hel del långfärdskridskor....
 
 
 
 
I början av februari for jag till Ramsau och sedan vidare till Kazakhstan och JVM. Tävlingarna gick inte alls som jag hade tänkt mig men resan var något utöver det vanliga!
 
 
Sedan var det dags för det som var höjdpunkten på året! Jag fick chansen att åka VM i Falun. Jag kan knappt förstå det fortfarande......
 
 
Genomförde mitt sista JSM. Konstig känsla att man faktiskt håller på att växa upp!
 
 
 
Så var säsongen slut och vi spenderade påsken i grövelsjön....
 
 
 
Sen var det dags för en annan säsong och vi startade den i Sälen med Veronica Maggio!
 
 
 
 
 Och så kom dagen då tiden på Skidgym var slut. Svårt att inte sakna det ibland....
 
 
Forsättning följer.....

Kommentera här: